Мирненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів існує вже 57 років. З перших років роботи працювала як середня школа. За час існування у навчальному закладі склалися багатолітні освітні традиції, які бережуть і примножують вчителі, учні та батьки.
Головною метою навчального закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти.
Головними завданнями навчального закладу є:
- забезпечення реалізації права громадян на повну загальну середню освіту;
- виховання громадянина України;
- виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;
- формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;
- виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина;
- розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;
- виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів;
- створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство.
Школа працює над проблемою: „Продуктивне навчання через розвиток життєвих компетентностей”.
У школі проводиться значна робота щодо пошуку, навчання й виховання обдарованої молоді. Учні беруть участь у Міжнародному конкурсі імені П.Яцика з української мови та фізико – математичному конкурсі „Кенгуру”. Обдаровані діти мають доступ до мережі Інтернет. Для розвитку творчих здібностей учнів та підвищення якості їх знань у школі працюють предметні гуртки, факультативи , секції. Учні є призерами ІІ етапу предметних олімпіад та конкурсу імені П. Яцика, учасниками ІІІ етапу олімпіад.
З 36 вчителів Мирненської ЗШ – десять мають вищу кваліфікаційну категорію, п’ятеро вчителів мають звання „Старший вчитель” та „Відмінник народної освіти”, директор школи Кружилова Г.І. нагороджена знаком В. Сухомлинського. П’ятнадцять педпрацівників мають першу кваліфікаційну категорію, п’ятеро – другу і шестеро - спеціалісти.
Організація навчально – пізнавальної діяльності учнів школи базується на забезпеченні сприятливих умов використання педагогами нових педагогічних технологій дня:
- досягнення дітьми рівня освіченості відповідного ступеня навчання;
- організація навчання рідної мови як основного засобу навчання основам наук за єдиними вимогами та єдиною системою;
- інтелектуального, фізичного розвитку кожного учня з оптимальним врахуванням їх потенціалу та можливостей, інтересів, нахилів;
- соціального становлення особистості учнів;
- виховання компетентної особи;
- формування життєвого активного гуманістично спрямованого громадянина України.
З цією метою у школі працює методична рада школи та п’ять методичних об’єднань:
- методичне об’єднання вчителів початкових класів (керівник Маслова Г.В.);
- методичне об’єднання вчителів української та російської філології (керівник Сиващенко С.П.);
- методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу (керівник Акулова Н.Ю.);
- методичне об’єднання вчителів англійської мови (керівник Устюгова О.О.);
- методичне об’єднання класниї керівників (керівник Назаренко С.Б.).
Найбільш цікавою і результативною формою методичної роботи є педагогічні ради. Впроваджуються нові моделі їх проведення.
Творчі надбання педагогічних працівників школи демонструються на засіданнях методичних об’єднань, методичної ради школи.
У 2008-2009 навчальному році двоє вчителів були керівниками предметних районних методичних об’єднань, стільки ж – керівниками ПДС, троє вчителів школи керували творчими лабораторіями та творчими групами, троє вчителів були членами творчих та динамічної груп.
Педагогічні працівники систематично приймають участь у роботі предметних районних методичних об’єднань, шкільних методичних об’єднань, постійно діючих семінарах, тощо.