Вчимося жити разом

P60915 124915З вересня 2017 по квітень 2018 року педагоги Миненської ЗШ І-ІІІ ступенів проводили тренінги з впровадження проекту «Вчимося жити разом»:

• Сарана Ю.В. у 8-9 класах;
• Строкань Н.О в 5-7класах;
• Собко І.І у1-4 класах;
• Акулова Н.Ю. у 10 класі на виховних годинах.

У рамках проекту педагоги навчального закладу за допомогою інноваційних методик створюють сприятливу психологічну атмосферу та розвивають в учнів навички, які підвищують у дітей стійкість у складних життєвих обставинах, сприяють їх адаптації. 

vchimoca giti razomВ новому навчальному році в основній і старшій школі на засадах розвитку життєвих навичок розпочалось викладання тренінгового курсу «Вчимося жити разом». Цей проект впроваджується на уроках основи здоров я. Коли на сході України розпочався збройний конфлікт і величезна кількість родин з дітьми стали вимушеними переселенцями, виникло багато проблем з їхньою адаптацією на новому місці проживання. Частина дітей перебувала в стресі через побачене вдома, частина не могла звикнути до нової школи, вчителів, знайти нових друзів, у декого були усі ці та безліч інших проблем. Тому представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні звернулося до Служби Європейської Комісії з гуманітарної допомоги та громадянського захисту (ЕСНО) по допомогу у фінансуванні проекту «Вчимося жити разом». Ця організація (Служба Європейської Комісії з гуманітарної допомоги та громадянського захисту (ЕСНО)) фінансує операції з надання допомоги жертвам природних та антропогенних катастроф і конфліктів поза межами Європейського Союзу, а від 2012 року в Службі ЕСНО було започатковано ініціативу «Діти миру» для надання підтримки гуманітарним проектам для дітей у зонах конфлікту в різних країнах світу.

Отже, проект «Вчимося жити разом» було ініційовано представництвом Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, а Служба Європейської Комісії з гуманітарної допомоги та громадянського захисту (ЕСНО) в рамках своєї ініціативи «Діти миру» виділила кошти на його реалізацію.

У процесі роботи учні розвивають життєві навички, які підвищують стійкість дітей та молоді у складних життєвих обставинах, сприяють їх адаптації у нових навчальних закладах.